Jag saknar dej

Igår for jag, Matilda, Amanda och Klara på bio och såg: jag saknar dig.
En svensk film som är inspelad och har huvudpersoner från kiruna och här runt. Sen så kände man ju igen himla många statister(?) och de gjorde ju inte filmen sämre! ;)
Men de var då inte nådeligt vad man grät! Shit! helt klart en av de bästa filmer jag sett, lite stel i början men sen grymmm!

Sen på kvällen var jag med Amanda och vi prata på och ritade fula bilder hah!

Nu ska jag mublera om i mitt rum sen in till stan och lämna nå papper för sommarjobbet sen ikv blir det troligast bowling med Frida och Emmy kan inte bli annat än great!


Kommentarer
lotta säger:

åh jag vill också se den !:)

2011-08-15 | 14:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback