oj oj oj

Igår var de ju som alla vet nå så jäkulst bra väder!
Så dirrekt efter sommarjobbet drog jag till Frida och
vi allesammans drog vidare till Stenarmen!
Där vi  badade o stekte i solen, sen for dem hem och jag stannade och gick emd samuel på
lång golf (alltså Inte minigolf) och ett som är säkert är att de gick inge bra för mej för missa golfbollen minst 10000 ggr innan jag träffa , men mer säger vi inte! :)
Fick hämtning på kvällen och gick och la mig dirrekt och upp idag för jobb!

Nu snart blir det kanske att gå på stan med Frida och kanske ta en tacotallrik? :)
Men först måste jag städa lite.

btw, fick även baka valfri grejj idag och ta med hem från jobbet ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback