you can take my breath away

Amanda for med bussen och jag gick hem,
har suttit och snackt med folk på skype, roligt alltså!
sen kom frida och vi har snackat på skype då med nåra oxå :)

nu har hon nyss åkt och jag ska bara hoppa in i duschen sen blir de sängen!
Imorogn väntar första rikigta dagen på backa med föreatsekonomi som första lektion.
säger rent av lycka till till mig själv - kommer aldrig hitta till salen! ;)


Saknar dej som bara den nu Matilda Eman, de är typ sjukt.
Längtar tills du kommer hem å hälsar på <3
Du är grym tjejjen och du kommer lyckas så bra där nere, du är bäst!

Kommentarer
matildaaaaaa säger:

du är nu underbar vännen min, och klart jag saknar dig med! jag längtar till jag får träffa er igen, mina tjejor! <3 älskar dig!

2011-08-23 | 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback