Juni

Veckorna går så fort att jag inte hinner skriva. 
I fredags förra veckan var jag på stan med Sanna sen jobbade jag kväll. 
På lördagen jobbade jag förmiddag och sen efter middagen for jag till Frida där jag, hon, Bea och Sandra förfestade innan vi for på premiären av verandan på statt, gu va folk de var!! 



Söndagen jobbade jag kväll och måndagen var jag ledig så jag och Sanna såg några filmer. 
Tisdagen jobbade jag några timmar sen for jag och Frida och såg alla studenter gå balen, så fina! Vi båda vart inte lite avundsjuka på att få gå balen en gång till. 
Onsdagen skulle jag vara i kassan men blev bytt så var i brödet istället, även torsdagen jobbade jag i brödet, sen tog jag lång helg.
Fredagen såg vi Erikas examen. Hon gick ut nian. Sen for jag och Sanna snabbt in för att se studenterna springa ut och åka flak, inte lite avis!!
På kvällen samlades släkten på stenis för olles 14års kalas samt examensfirande.

Igår, lördag var jag på stan en sväng med min moster och Sofia. På kvällen for jag och Sanna till Laxtjärn där Frida, Joel, Emil, Peder, Anton och Rebecka var och fiskade och grillade till sent.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback