Så full av lögner och så full av svek

Veckan har varit riktig bra och vi har levt och mått gott i värmen. Bilderna jag tagit får vänta till senare. Fredagsnatten bestod av 2 timmars sömn innan vi klev upp för att ta bussen till flygplatsen och planer lyfte 6:00. Har alltså inte sovit mycket inatt. 

Väl hemma har jag börjat packa upp allt och innan middagen gick jag på promenad i solen. Senare åkte jag till Vitsjön där Frida h stod med husvagn, riktigt mysigt i solen vid vattnet. Så efter en lång natt-dag och bra kväll så får jag sova i min egna älskade säng (med släckt lampa, hatar sova i ljus- men vad gör man inte för att minska risk för äckliga kryp..)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback