Utbildning i Stockholm

Igår klev jag upp vid 4:00 efter typ 3h sömn. Taxin mot kallax kom vid 5:00 och när vi kom till arlanda mötte vi upp resten av gänget. Samanlagt var vi ett gäng på ca14 personer från olika butiker inom brödavdelningen + ledare. När alla kommit så tog vi taxi till Vaasan, bonjours kontor osv där utbildningen var.  Första dagen var mest bakning och vi gjorde en hel del nya roliga saker. Efter det for vi till hotellet för att få fixa oss och så. Sen tog vi en drink i hotellbaren och fortsatte sedan me nån drink på O'learys och bowling. Efter det åt vi även en sen middag där, vid 21:00tiden! Kvällen var riktigt rolig, förmiddagen med för den delen.

Brödet vi bakade under dagen.






Idag, efter en väldigt behövlig sömn så åt vi hotellfrukosten och sen kom taxin och körde oss till Vaasan igen. Idag har vi bara haft teoretisk utbildning, samt disskuterat ytterligare med andra butiker och fått mer ideer. Efter lunchen for vi till Arlanda där vi sitter nu. 

Jag har länge sett framemot denna utbildning då jag aldrig riktigt varit på en utbildning på detta vis. Att träffa andra butiker och alla aktiviteter samt utbildningen har varit roligare och lärorikare än jag redan trodde den skulle bli! Två kanonbra dagar helt enkelt. Nu har vi mycket ideer och planer att sätta igång med de kommande veckorna och framöver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback